نور الله 2

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نور خداوند هستند . مادامی که به آن دو تمسک جوییم منحرف نخواهیم شد .

نور الله 2

قرآن و اهل بیت علیهم السلام نور خداوند هستند . مادامی که به آن دو تمسک جوییم منحرف نخواهیم شد .

بخاطر همه ی لحظه هایی که به یاد تو نبوده ام.

بخاطر همه ی درهایی که کوبیده ام و خانه ی تو نبوده است.

بخاطر همه ی  حاجاتی که از غیر تو خواسته ام.

بخاطر همه ی آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم.

بخاطر همه ی مهربانی هایت که با گنـــــــــــــاه پاسخ گویشان بوده ام.

بخاطر همه ی چشم پوشی هایت که سوء استفاده کرده و گستاخ تر شده ام.

بخاطر همه ی آنچه در راه من خرج کرده ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده ام.

پروردگارا ای مهربانترین مهربانان  مرا ببخش:

نه بخاطر آنکه من لیاقت بخشیده شدن دارم ، بخاطر اینکه تو شایسته ی بخشیدنی.

نه بخاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند ، بخاطر اینکه تو اهل عفو و مغفرت و گذشت هستی 

نه بخاطر اینکه من خوب شده ام ، بخاطر اینکه تو خوبی.

بخاطر آن کسی که گناهان من ، غربت او را تمدید می کند.

بخاطر آن کسی که دوستش داری و او تو را دوست دارد.

آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی